2009. február 17., kedd

Betegszabi


Kis Pockom ismét beteg lett. Újra hörghurutja van, mint decemberben. A doki azt mondta, 2 hét a gyógyulási idő. Már több mint egy hete elkezdett köhögni, de nem volt olyan vészes és én hülye nem vettem komolyan, bár adtam neki köhögéscsillapítót. Pár napja viszont éjszaka is egyfolytában köhögött és én nagyon megijedtem. Vittem is orvoshoz. Nagyon sípolt a tüdeje. Felírt egy pár orvosságot. Szerencsére egész nap jó kedve van a drágámnak és a köhögése is ritkult. Pénteken meglátjuk mit mond a doki. Remélem gyorsan meggyógyul.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

mielőbbi gyógyulást kívánok neki.

csuti írta...

Jobbulást kívánok Nektek. Tudom rossz érzés, mi is hörghurutosak vagyunk általában.

Odi írta...

Jobbulást a kis betegnek.

Ari írta...

Köszönjük szépen, már tényleg jóval kevesebbet köhög.