2008. október 9., csütörtök

Bölcsi és munka

Pisti szerencsére könnyen beszokott a bölcsibe és nagyon szeret odajárni. Reggelente az első szava a bölcsi és Ica néni (a gondozónője).
Két hét után sajnos őt is elérte az első komolyabb betegség: láz, köhögés, nátha. És én is beteg lettem. Együtt szenvedtünk a drágámmal.
Miután meggyógyultunk a kicsikém bölcsiben és pedig két év kihagyás után kezdtem a melót a régi munkahelyemen. Jó kis kezdet volt, mert belecsöppentem egy nagy rendezvénysorozat kellős közepébe (Őszi Könyvtári Napok). Szerencsére két év alatt nem sok minden változott és én sem felejtettem sokat, ezért könnyen visszazökkentem a régi kerékvágásba. A kollégáim nagy örömmel fogadtak.
Jó volt otthon lenni, de már nagyon hiányzott a munkám. A gyerekemnek pedig már kevés voltam, nagyon kellett neki a gyerektársaság.

Nincsenek megjegyzések: