2008. október 29., szerda

Események

Most van egy kis időm leírni az elmúlt egy hét eseményeit. A négy napos ünnepre a kisfiam lebetegedett, egy kis köhögés, orrfolyás, egy napos hőemelkedés. Szerencsére nála nem súlyosbodtak a tünetek, viszont én lázas lettem, alig álltam a lábamon. Még jó, hogy pénteken átmentünk a szüleimhez, így tudtam pihenni, bár még mindig nem gyógyultam meg tökéletesen.
Ilyenkor kezdődik nálunk a "temetőjárás". Anyukám fogadja a rokonokat, várja őket ebéddel. Jöttek Battonyáról, Vekerdről, Miskolcról és Szolnokról. Jövő héten a pesti rokonok látogatását várjuk. Szegénynek alig tudtam segíteni, olyan elesett voltam és még az unokájával is foglalkoznia kellett. Azért anyósom is besegített egy kicsit. A férjem pedig szokás szerint dolgozott, de megígérte, h. novemberben eljön 2 hét szabira.
Az öcséméknél is voltunk, Pocok imádja Icit, nagyon jól bánik a gyerekekkel. Nemhiába gyógypedagógus, bár nem ezen múlik. Készítettem egy csomó képet, csak nem tudom feltölteni a gépre, mert a kábelt anyuéknál hagytam.
Mostanában nagyon hisztis, akaratos lett a fiam, alig bírok vele. Nagyon kinyílt a csipája. Egyik nap addig hisztizett míg be nem engedtem a dolgozószobámba, amit később meg is bántam. Ugyanis elölhagytam a gombjaimat, ami közül le is nyelt egyet. Most leshetem, hogy mikor távozik belőle.
Szerdán újra munkába álltam, de azzal kellett szembesülnöm, hogy a könyvtárban sem érezheti magát biztonságban az ember. Ugyanis egyik olvasónkat szexuálisan inzultálták a polcok között. Mostantól kerülni kell az eldugott, félreeső helyeket. Szegény lány nagyon megijedt. Pár éve velem is történt ilyen, de az nem volt ennyire durva.

Nincsenek megjegyzések: