2010. november 30., kedd

Blogdíj

Évától kaptam egy Kreatív Blogger Díjat (kép az oldalsávban).
Köszönöm szépen!

A feltételei:

1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Az első 3 pontot teljesítettem. Viszont nagyon nehéz kiválasztani 7 további blogot, mert rengeteg sok kreatív emberke blogját látogatom és a legtöbb már meg is kapta ezt a díjat. Úgyhogy ettől a ponttól most eltekintek, ha nem haragszotok.

Már egyszer elárultam magamról 7 dolgot, de próbálok újabbakat összeszedni:
1. ha szomjas vagyok csakis artézi vizet iszok
2. kedvenc színem a zöld
3. gyűjtöm a halas tárgyakat, mindent ami halakat ábrázol (a csillagjegyem is Halak)
4. imádom a gombokat (de ezt már biztos tudjátok)
5. Nemsokára 35 éves leszek (iszonyú gyorsan telnek az évek)
6. szeretem az esőt
7. de legjobban a 2 kölykömet imádom :)
Most hirtelen ezek jutottak az eszembe.

Nincsenek megjegyzések: