2008. május 4., vasárnap

Online scrap

Tegnap volt a Nemzetközi Scrapbook Nap.
Ennek alkalmából este a scrap.hu-n chat-es online screppelés folyt, melyen én is részt vettem. Ennek során a cseten elhangzott utasításokat követve készítettünk egy scrapbook oldalt. Nagyon izgalmas volt. A végén jó volt látni a hasonló elrendezésű, de más-más témájú oldalakat.

Az én témám az esküvőnk volt, azon belül is a csók. Nem az első hitvesi csók, mert ez a kép már a szertartás után készült.
21x30-as alapra dolgoztam. A főcímet ruhacímkére ragasztottam. (azt hiszem egy sapkáról mentettem meg.) A tintázás nekem még nem nagyon megy, ezért akvarellceruzával rajzoltam körbe a széleket. A szalagok az egyik nászajándék csomagolásáról maradtak meg. A szatén rózsa, ami a szalagba van tűzve a hajamat díszítette anno. A fénykép legalsó alátétpapírján az indás mintát továbbrajzoltam az alapkartonra egy ezüst színű zseléstollal.

1 megjegyzés:

Mesi írta...

Ez igazán gyönyörű lett! És milyen szépséges vagy Te is a képen! Nagyon jól sikerült oldal lett, csinálj még ilyet sokat!